MENU

Wednesday, March 27, 2013

Denim on denim



Hi guys!! In this post you can see something that I don't usually wear but I really like to experiment new styles and discovering what I like. Denim is back, big time and I like it. Hope you guys like it too :) 



Здраво дечки!! Во овој пост можете да видите нешто што јас лично не го носам многу често, но сакам да експериментирам во нови стилови и постојано отривам нови нешта што ги сакам. Тексасот се врати и тоа на голема врата и очигледно ни се допаѓа. Се надевам ви се допаѓа и вас :) 











19 comments:

  1. Prekrasni fotografii kako i sekogash devojki-me voodushevuvate! Pravila e deka nema pravila :) I jas se gledam vo vakva kombinacija :) pozzz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ти благодариме Анита, секогаш прекрасна :) Се гледаме

      Delete
  2. Одлично! Баш деновиве сакам да си ја извадам мојата тексас јакна, како што и самите имате пишано, тексасот се врати повторно во мода :) Ова е супер комбинација.

    Поздрав
    http://fashioncompilation.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Фала Александра и секако да ја извадиш :)

      Delete
  3. И јас морам да се согласам дека секогаш имате беспрекорно добри фотографии :-)
    Инаку, супер пост, одличен стајлиг,добра замисла,а уште подобра реализација.
    Јас вакво капче се утепав од барање, само сакав во некоја дреч неон боја да биде и не најдов за жал...

    Обетките се оние што ми го одвлекоа најмногу вниманието, want them now !!!!!!

    Хагс енд кисес!

    http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

    ReplyDelete
  4. Super kombinacija !
    http://sekymorrison.blogspot.com/2013/03/by-my-boyfrend.html

    ReplyDelete
  5. Марија, прекрасна како и секогаш.
    Смела комбинација, во секој случај, но исто така и одлично составена,
    Ми се допаѓаат вакви комбинации - инспирирани од друга ера, но сепак толку подобри од тогашните.
    Beanie-то ти стои одлично.
    Ми се допаѓа и минималниот накит и тоа како обетките одат совршено со чевлите.
    Чевлите се дефинитвно highlight на комбинацијата.

    Поздрав,
    Илина

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ти благодарам Илина. Секогаш дарежлива со комплименти :)

      Delete
  6. Одлично!
    Ми се допаѓа овој џинс на џинс изглед најмногу поради ретро/80's шмек од палтото.
    Капчето е клучниот момент во цел аутфит. Прво затоа што е во мода, второ затоа што ја затемнува светлата комбинација, го зацрвстува тој ретро стил до кој допринесуваат и чевлите поради металик отсјајот.
    Накитот е фантастичен. Ми се допаѓа мешањето на злато и сребро во ист аутфит. И дали тоа гледам алка слична на Cartier love серијата? I'm so freackin' jealous! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодарам Мери :) и да за жал сеуште е само слична.

      Delete
    2. па писи дека е фејк ,и ако сте модни блогерки писувајте од каде се ствариве

      Delete
    3. фејк е :) и поклон ми е

      Delete
  7. Тексас обожавам, а тексас со тексас ми е одлична комбинација.
    Јас би го исфрлила капчето, но ти одлично го носиш.

    ReplyDelete